Follow Us on Facebook

- Kami memohon maaf atas kelewatan kemaskini atau update.
- Selamat Berpuasa.
- Have Fun! :DD

Klik sekali iklan di atas tanda anda memberi sokongan kepada kami :D

Nuffnang Kini Berwajah Baru

Aku yang baru tahu ke atau korang semua dah tahu sebenarnya? kebetulan baru je tadi nak login dalam akaun Nuffnang aku yang memang menjadi rutin harian nak tengok statistik blog setiap hari.. tapi yang memeranjatkan aku adalah bila aku taip je url www.nuffnang.com.my terus dipaparkan interface seperti dibawah ni.

Jadi memang benarlah yang diwar-warkan pada event Nuffnang Blogopolis minggu lalu tentang penukaran antaramuka nuffnang pada bulan ni.. so rasanya hari ini dia orang dah bertukar wajah sepenuhnya.

Jom tengok apa lagi yang menarik dengan wajah baru ni..

nuffnang 2012 berwajah baru 1

Paling menarik yang aku tengok berita-berita terkini dari nuffnang kalau nak baca dia beranimasi seperti buku.. memang kemas & cantik

nuffnang 2012 berwajah baru 2

Untuk bahagian earning pulak.. mula-mula aku confius sikit sebab mana satu buffered earningmana satu metered earning, rupanya dia orang dah gabungkan dalam satu colum je.. kalau dapat buffered earning status tu tulis “On Going” kalau dah metered status “Credited”.. banyak istilah dah bertukar rupanya.. (aku pun masih dalam proses nak fahamkan satut persatu sebenarnya)

nuffnang 2012 berwajah baru 3

Pada bagaian statistik pulak nampak macam sama sebelum ni.. cuma kalau korang ada lebih dari satu blog tu akan disenaraikan dalam Blog Manager..

Pada pandangan peribadi aku, oklah cantik & kemas.. kata orang tu sesekali buat pembaharuan tu menarik juga.. taklah sepanjang sepuluh tahun guna tema yang sama je.. (perli diri sendiri sebab themes untuk blog sendiri pun dah lama tak tukar-tukar.. hehehe)

Apa pun itu pada pandangan mata aku.. macam mana pulak dengan pandangan mata korang.. apa komen korang tentang interface baru ni.

Sumber 100% : http://www.myvitrd.com/

1 comments:

  1. hehe..kompius tentang mane perginye BE kuuu..
    tapi dah paham lepas baca blog kamu neh..
    tenkiu!!

    ReplyDelete