- Kami memohon maaf atas kelewatan kemaskini atau update.
- Kami sudah update episod Love You Mr.Aggorant dan Kampung Girl hingga yang terbaru.
- Have Fun! :DD

Klik sekali iklan di atas tanda anda memberi sokongan kepada kami :D

Amanda Misbun Mengandung Tiga Bulan

Berita gembira yang kami baru terima bahawa Amanda Misbun sudah mengandung 3 bulan. Sebelum Amanda hamil, dia sudah pun berkahwin dan mendirikan rumah tangga dengan suaminya, Hairulzain Fauzi pada bulan Mac yang lalu. Perkara ini disahkan sendiri oleh tuan empunya badan.

“Alhamdulillah sudah rezeki saya dan suami agaknya. Saya tidak mempunyai masalah alahan yang teruk sepanjang tiga bulan usia kandungan.

“Cuma, sejak kebelakangan ini pinggang saya sedikit lenguh tetapi saya perlu kuatkan diri untuk habiskan penggambaran drama yang melibatkan saya.

“Saya dijangka bersalin pada penghujung Disember tahun ini,” ujar Amanda yang baru sahaja menamatkan penggambaran sebuah telemovie raya baru-baru ini.

Leave a Reply