Follow Us on Facebook

- Kami memohon maaf atas kelewatan kemaskini atau update.
- Selamat Berpuasa.
- Have Fun! :DD

Klik sekali iklan di atas tanda anda memberi sokongan kepada kami :D

Nadia Mustafar Di Samun RM 20 Ribu

Nadia Mustafar Di Samun RM 20 Ribu di tapak letak kereta oleh 2 orang lelaki yang bermotorsikal, sekarang ni macam-macam kes, tengok jelah berita mesti ada kes seperti ini yang dilaporkan, tu yang dilaporkan, yang tak dilaporkan?.

Dalam pada kejadian tersebut, nadia bersama 2 orang anaknya berada di dalam kereta Toyota Camry sebelum perompak yang memakai topi keledar membuka pintu dan melarikan beg tangannya.

“Di dalam beg itu ada tiga beg kecil masing-masing berisi wang perniagaan RM18,000 manakala dua lagi wang perbelanjaan diri dan dokumen peribadi,” katanya.

Menurutnya, dia terkilan dengan kejadian itu kerana wang berkenaan hasil pendapatan 13 hari membuka gerai jualan di Pusat Kraf Negara.

“Wang itu hasil pendapatan berniaga yang sebahagiannya saya mahu bayar gaji enam pekerja,” katanya.

Peringatan untuk diri sendiri juga ni, kena peka dengan keadaan sekeliling, jenayah boleh berlaku dimana-mana sahaja.

Baru-baru ini anak jiran sebelah rumah saya rantai lehernya kena ragut, trauma terus budak tu nak keluar rumah, kejadian depan pagar rumah je pun.

Leave a Reply