Follow Us on Facebook

- Kami memohon maaf atas kelewatan kemaskini atau update.
- Selamat Berpuasa.
- Have Fun! :DD

Klik sekali iklan di atas tanda anda memberi sokongan kepada kami :D

Video Final Maharaja Lawak Mega

osbon juara maharaja lawak mega

Adat resam pertandingan, ada menang dan ada yang kalah. Pertarungan sengit antara Osbon dan Boboi akhirnya berakhir dengan Osbon dinobatkan sebagai juara Maharaja Lawak Mega. Dengan kemenangan ini, Os dan Abon menjadi orang kaya baru dengan membawa pulang RM350,000. Manakala Boboi pula mendapat tempat kedua sekaligus mendapat hadiah wang tunai RM250,000. Pakcik kayo ~~

Kumpulan Saehu daripada Indonesia mendapat tempat ketiga dan RM150,000 manakala kumpulan Syok pula mendapat tempat terakhir dengan RM50,000. Walaupun ada 4 kumpulan yang bertanding, daripada pandangan Abang Nara, perebutan juara hanya berlaku di antara Osbon dan Boboi. Tak gitu?

Apa pun, Boboi memang lebih menyerlah berbanding Osbon semasa persembahan pertama. Namun Osbon bangkit kembali ketika persembahan muzikal dengan lawak yang sangat awesome. Abang Nara yakin dan percaya markah terakhir untuk dua kumpulan ini hanya berbeza sedikit sahaja. Rezeki kali ini nampaknya berpihak kepada Osbon.

Apa pun jutaan tahniah kepada Osbon dan jugak kepada Boboi yang membuktikan industri lawak Malaysia masih bernafas segar. Semoga selepas ini pelawak-pelawak seperti mereka makin mendapat tempat di rancangan-rancangan TV di Malaysia.

Jangan lupa kongsikan pendapat anda tentang final Maharaja Lawak Mega di ruangan komen.

Continue Reading ...

Top 20 Malaysian Blog 2011

  1. beautifulnara.com #56.
  2. busuk.org #61.
  3. mynewshub.my #79.
  4. blogserius.blogspot.com #87.
  5. paultan.org #97.
  6. ohbulan.com #11.
  7. amanz.my #119.
  8. denaihati.com #120.
  9. rotikaya.com #136.
  10. syok.org #151.
  11. jieazzmovie.net #163.
  12. itsmesaiful.blogspot.com #175.
  13. murai.com.my #194.
  14. papagomo.com #197.
  15. mummynemo.com #200.
  16. ohartis.com #207.
  17. uptomu.net #210.
  18. guablog.com #216.
  19. jiwang.org#227.
  20. gempak.org #238.
Continue Reading ...

Download Full Episod Drama Tentang Dhia

Tentang Dhia, drama bersiri terbaru yang menggantikan Drama Soffiya di slot Akasia TV3 yang telah pun sampai episod akhir. Drama Tentang Dhia sebanyak 30 episod ini akan bersiaran Isnin hingga Khamis jam 7.00 – 8.00 malam bermula Rabu, 9 November 2011 hingga Khamis 29 Disember 2011. Jom Download drama ini. Sumber link dari Team Hanna.

Continue Reading ...

Masuk Planetarium Negara Percuma Mulai 2012

Bermula 1 Januari depan orang ramai yang mengunjungi galeri pameran Planetarium Negara tidak akan dikenakan sebarang bayaran berbanding RM1 ketika ini.

Menurut kenyataan Planetarium Negara kemasukan percuma itu adalah bagi memberi peluang kepada orang ramai untuk mengenali dengan lebih dekat mengenai bidang astronomi dan sains angkasa.

Bagaimanapun terdapat perubahan harga tiket bagi menyaksikan Pertunjukan Planetarium.

Berdasarkan laman sesawang Planetarium Negara bermula 1 Jan harga tiket untuk Pertunjukan Planetarium bagi dewasa naik dari RM3 ke RM6, manakala bagi kanak-kanak di bawah umur 12 tahun harga tiket naik kepada RM4 berbanding RM2 sekarang.

Untuk maklumat lanjut mengenai perubahan kadar harga sila hubungi 03-2273 4303/5484 atau layari laman sesawang www.angkasa.gov.my/planetarium.
Continue Reading ...

Ladang Kucing Terbesar





Ladang ni bukan seperti ladang yang biasa. Ladang ini menempatkan ratusan kucing terbiar dari merata tempat. Ia dibina pada tahun 2003 dari Craig Grant. Sebenarnya, Craig Grant bukanlah seorang yang sangat sukakan kucing sehinggalah beberapa tahun sebelum 2003 (mungkin dier dah suka lepas tu). Kemudian, dia menjadi sangat sukakan kucing dan membina ladang ini untuk menjaga kucingnya. Ladang ini menempatkan lebih 400 ekor kucing dangan kemudahan tempat tinggal dan makanan yang lengkap.
Continue Reading ...

10 Artis Korea Terseksi dan Tercantik 2012

10 Artis Korea Terseksi dan Tercantik 2012 - Demam Kpop di seluruh dunia membuat apapun yang berbau Korea selalu dicari. Mulai dari artis atau selebriti, girlband, boyband, sampai penyanyi yang cantik dan seksi. Inilah foto 10 penyanyi awek Korea terseksi


Kill Hara (Harasora)


Kim Hyuna (4Minute)


Lee Hyori


Min (Miss A)


Nam Gyuri (KARA)


Park Bom (2NE1)


Park Kahi (After School)


Jeyin (Brave Girl)


Yuri (SNSD)


Son Dam Bi


Continue Reading ...

Tonton Ombak Rindu Online

Mari tonton online Ombak Rindu Full Movie watch online disini secara free streaming. Seperti yang anda semua tahu, Ombak Rindu adalah filem yang pecah panggung 2011 yang sememangnya ditunggu-tunggu oleh jutaan penonton. Tanpa lengahkan masa lagi, mari kita tonton filem ombak rindu yang romantik ni. Lakonan hebat Aaron Aziz dan Maya karin bakal menyentuh jiwa anda.

Tonton online Ombak Rindu 2011

Continue Reading ...

7 Fesyen Terbaik Selebriti Wanita Malaysia Sepanjang Tahun 2011

Ramai benar yang request kat Abang Nara supaya buat entri fesyen/pakaian terbaik yang dipakai oleh selebriti-selebriti wanita sepanjang tahun 2011 ini. Abang Nara faham anda semua agak kesuntukan masa untuk membaca archive yang ada. Jadi untuk senangkan diri anda, Abang Nara pilihkan 7 fesyen terbaik selebriti wanita Malaysia sepanjang tahun ini. Baca jangan tak baca.

1. Fazura – orang cantik kalau pakai apa pun cantik gak. Tak gitu? Fesyen ini adalah semasa FFM24.

fazura

2. Neelofa – macam ikan duyung yang cun melecun (FFM24)

neelofa

3. Siti Saleha – awak nampak biru lah (ABPBH2010)

abpbh

4. Tiz Zaqyah – lihat pinggangku, ramping kan? (Anugerah Skrin)

tiz

5. Nora Danish – comel, comel dan comel ~~

nora danish

6. Diana Amir – bertudung dan sangat elegan

diana amir

7. Lisdawati – baju yang memang sangat bergemilauan keemasan gitu

lisdawati

Inilah 7 pilihan fesyen yang Abang Nara anggap terbaik di mata ini. Kemungkinan besar taste korang lain. Setiap orang kan dilahirkan dengan taste berbeza? Kalau tak puas hati, sila hantar email ke hi@beautifulnara.com beserta dengan link atau gambar artis yang anda rasa lebih layak. Terima kasih.

Sumber : Beautiful Nara

Continue Reading ...

9 Selebriti Wanita Malaysia Yang Berhijrah Sepanjang Tahun 2011

2011 sudah semakin sampai ke penghujungnya. Sepanjang tahun ini, ada banyak tragedi, kenangan pahit manis dan tidak ketinggalan, penghijrahan ramai selebriti ke arah kebaikan. Ramai selebriti tanah air terutamanya selebriti wanita yang memilih untuk menutup aurat sepenuhnya dan memeluk Islam sepanjang tahun 2011. Antaranya ialah:-

1. Diana Amirramai yang terkejut dan sangat gembira apabila mendengar berita Diana Amir berhijrah memakai tudung. Ternyata ianya adalah satu keputusan yang bijak apabila nama Diana Amir semakin popular dan meniti di bibir peminat dengan penghijrahan ini.

diana amir

2. Irma Hasmiemengambil keputusan untuk bertudung selepas pulang daripada umrah, Irma Hasmie kini menjadi menantu idaman semua mak-mak di Malaysia. Sangat manis dan sangat cantik kan?

irma hasmie

3. Catriona Rosskisah Catriona Ross memakai tudung sangat-sangat menarik untuk dibaca bersama. Disebabkan boring menunggu rakan-rakannya bershopping, Catriona mencuba untuk memakai tudung. Daripada situ hatinya terdetik untuk memakai tudung sehingga kini.

catriona ross

4. Daphne Ikingmemeluk Islam secara rahsia apabila berkahwin dengan suaminya, ura-ura Daphne memeluk Islam tersebar apabila dia mengucapkan “Alhamdullilah” di satu majlis. Akhirnya Daphe Iking membuat pengakuan sudah memeluk agama Islam dan menukar namanya kepada Dahlia Eleanor Iking.

daphne iking

5. Jojiemula memakai tudung Ramadhan yang lalu, Abang Nara lihat Jojie tampak lebih cantik, ayu dan anggun ketika menutup aurat berbanding sebelumnya. Anda setuju?

jojie

6. Farah AFwalaupun Farah mula memakai tudung sejak tahun akhir tahun 2010, tapi Abang Nara masukkan jugak di dalam senarai ini sebagai pembakar semangat untuk para wanita di luar sana.

farah af

7. Akma AF3tiada angin tiada taufan, tup tup Akma AF muncul dengan imej bertudung baru-baru ini. Nampak sangat ayu gitu. Semoga segalahnya dipermudahkan.

akma af

8. Raja Farahselepas perkahwinannya dengan Megat, Raja Farah mengambil keputusan untuk bertudung sepenuhnya. Sememangnya Raja Farah yang dah cantik semakin cantik apabila bertudung.

raja farah bertudung

9. Marion Cauntermemeluk Islam apabila menjadi isteri kepada SM Nasaruddin, kini Marion Caunter bahagia bersama dengan puteri sulung yang dilahirkan baru-baru ini.

marion caunter

Itulah antara 9 selebriti wanita yang berhijrah ke arah kebaikan sepanjang tahun 2011 ini. Semoga mereka kekal dalam penghijrahan dan tabah menghadapi cabaran. Kalau ada yang Abang Nara tertinggal, jangan malu jangan segan untuk maklumkan di ruangan komen.

UPDATE: Terima kasih kepada komen-komen yang memberikan nama beberapa selebriti wanita yang telah berhijrah tetapi Abang Nara tak selitkan di sini. Dah update di bawah.

10. Siti Nordianamula berminat untuk mengenakan tudung setelah melihat ramai orang bukan Islam yang mendalami agama dan memakai tudung selepas memeluk Islam.

siti nordiana

11. Michelle Melodimemeluk Islam apabila menjadi isteri kepada Deqwan. Semoga segalanya dipermudahkan selepas ini untuk pengantin baru ini.

michelle melodi

12. Abby Fanamemakai tudung selepas pulang daripada mengerjakan haji. Sangat manis kan?

abby fana


Sumber : Beautiful Nara
Continue Reading ...

Gambar Konsert ‘Loudspeaker 2011′ Memang Rock

Konsert Loudspeaker yang berlangsung malam Ahad kelmarin di Stadium Merdeka kurang meraih perhatian peminat muzik tempatan walaupun konsert ini membariskan empat penyanyi hebat genre rock iaitu kumpulan Wings, XPDC, Azlan & The Typewriter serta Faizal Tahir & Royale FT Force.

Mereka bergilir-gilir mengambil pentas dihadapan lebih kurang 2,000 orang penonton yang hadir ke stadium. Walaupun angka ini agak sedikit jika dibandingkan dengan penyanyi yang diundang pada malam konsert tersebut, ini tidak sedikit pun mematahkan semangat kumpulan rock yang dijemput hadir untuk memberikan persembahan terbaik. Memang Rock habis!

Kata wakil media kami BeMie’S WoRLd, dari segi teknikal konsert ini sememangnya berjaya menampilkan kelainan dengan sistem audio yang setaraf dengan konsert artis luar negara.

Mungkin faktor tarikh konsert yang jatuh ketika warga Kuala Lumpur pulang ke kampung sempena cuti panjang krismas menjadi punca utama.

Untuk yang tidak dapat hadir, anda boleh saksikan gambar eksklusif oleh wakil media kami BeMie’S WoRLd sebagai bukti kegamatan Konsert Loudspeaker 2011. Khas buat pembaca RentakArtis.com

Sumber : RentakArtis.com
Continue Reading ...