Follow Us on Facebook

- Kami memohon maaf atas kelewatan kemaskini atau update.
- Selamat Berpuasa.
- Have Fun! :DD

Klik sekali iklan di atas tanda anda memberi sokongan kepada kami :D

Perhhh!! Otak transparan dicipta


Embrio tikus yang direndam dalam larutan garam (kiri) dibandingkan embrio yang dicuci menggunakan Sca le.

Ilmuwan Jepun berhasil menciptakan otak transparan.Dengan menggunakan larutan bernama Sca le, ilmuwan itu megubah otak putih tikus yang semula berwarna keruh menjadi sebening kristal. Otak transparan yang diciptakanboleh membantu ilmuwan melihat penanda fluorescent yang disisipkan pada tikus putih. Medical imaging memasuki erabaru dengan penciptaan otak transparan ini.

"Penelitian kami saat ini memang fokus pada otak tikus,namun aplikasinya tak terbatas pada tikus mahupun otak,"kata Atsushi Miyawaki, peneliti RIKEN Brain Institute Jepun yang menciptakan otak transparan ini.
"Kami bisa mengembangkan pemakaian Sca le untuk organ lain seperti jantung, otot dan ginjal serta pada jaringan dari primata dan sampel biopsi manusia,"lanjut Miyawaki seperti dikutip National Geographic
Continue Reading ...

Hantu Bonceng Kaut RM4.5 Juta,Ahmad Idham Nak RM4 Juta Lagi

Ahmad Idham sasar kutipan filem terbaru arahannya boleh cecah RM8 juta

SELEPAS melalui saat getir apabila beberapa filem arahannya mendapat sambutan kurang memberangsangkan, kini Ahmad Idham sudah boleh kembali senyum dan lega apabila Hantu Bonceng menunjukkan kutipan kasar sangat baik iaitu RM4.5 juta selepas lima hari ditayangkan. Filem terbaru arahannya itu yang ditayangkan menerusi 61 panggung sejak 30 Ogos lalu sehingga kini terus mendapat sambutan, terutama pada hujung minggu dan cuti am. Malahan sejak hari pertama lagi, filem Hantu Bonceng sudah mencatatkan kutipan kasar hampir RM800,000. Dan kini, biarpun mendapat sambutan baik tetapi Ahmad Idham sebagai penerbit dan pengarah filem itu, mengharapkan Hantu Bonceng boleh melepasi angka RM5 juta untuk tempoh beberapa hari lagi... Sambugan penuh disini

Continue Reading ...

Ketagih Dosa Laparkan Pahala





Assalamualaikum sume..


Hmm, dah lama aku fikir nak buat entri mengenai tajuk ini. So, apa yang korang faham apabila korang baca "Ketagih Dosa Laparkan Pahala" ? Jom bersama aku untuk rungkaikan maksudnya. Ok macam ini, mesej yang aku cuba sampaikan ini adalah kita sering berkejar-kejar dalam melakukan amalan-amalan kebaikan, mulia yang mana akan mendatangkan pahala-pahala dan kebaikan untuk kita, InsyaAllah. Namun demikian, dalam kesibukan mencari pahala, kita juga sering melakukan perkara-perkara yang akan mendatangkan dosa terhadap diri kita.


Jadi "Ketagih Dosa Laparkan Pahala" ini mempunyai skop yang begitu besar sekali. Jadi aku akan kecilkan skop itu dengan hanya menumpukan ke arah suatu peristiwa yang sering berlaku dalam kehidupan seharian dan juga sekeliling persekitaran kita. Skopnya ialah perkahwinan.


Sebelum itu aku akan menerangkan mengenai maksud kahwin dari konteks agama Islam :


Perkahwinan atau nikah menurut bahasa ialah berkumpul dan bercampur. Menurut istilah syarak pula ialah Ijab dan Qabul (‘aqad) yang menghalalkan persetubuhan antara lelaki dan perempuan yang diucapkan oleh kata-kata yang menunjukkan nikah, menurut peraturan yang ditentukan oleh Islam. Perkataan zawaj digunakan di dalam al-Quran bermaksud pasangan dalam penggunaannya perkataan ini bermaksud perkahwinan Allah s.w.t. menjadikan manusia itu berpasang-pasangan, menghalalkan perkahwinan dan mengharamkan zina.
Sambungan artikel penuh...
Continue Reading ...

Jangan Mencabar Allah !



Assalamualaikum..


Memandangkan hari ini merupakan hari Jumaat, iaitu penghulu segala hari, jadi Khatib dengan penuh keikhlasan menyampaikan khutbahnya dengan penuh semangat tadi. So, aku nak berkongsi dengan korang semua pasal khutbah yang aku baru je dengarkan tadi. Khatib menyampaikan sebuah cerita besar yang berlaku di dunia Iskandariah, Mesir.


Di dalam dunia yang penuh dengan suasana keislaman tersebut, ada juga segelintir daripada rakyatnya yang takbur dan bongkak dengan hukum-hukum Allah. Ceritanya bermula begini. Di dalam sebuah bas awam, ada seorang gadis yang cantik dan ayu rupa parasnya. Dalam keayuaan dirinya itu, akan tetapi dia dengan suka hati mendedahkan bahagian-bahagian tubuh badan yang sepatutnya ditutup dan dijaga dengan baik. Inin kerana dia memakai pakaian yang terlalu menjolok mata dan seksi.


Sedang dalam itu, ada bersama seorang lelaki tua, yang penuh dengan uban dirambutnya. Dengan penuh lemah lembut, dia berkata, " Wahai gadis muda, lebih elok dan manis sekiranya engkau memakai pakaian yang menutup aurat agar tubuh badan mu tidak menjadi mangsa jelingan kepada kaum lelaki ". Namun begitu, kata-kata orang tua tersebut dibalas dengan kata-kata yang penuh dengan ejekan.


" Hahahahahahaha ! Siapakah engkau wahai orang tua ? Ingin menegur aku untuk berpakaian menutup aurat? Sesungguhnya, aku belum puas lagi menanyangkan tubuh badanku ini kepada semua orang. Sedangkan bapa yang menjaga aku dari kecil dan ibu yang mengandungkanku 9 bukan 10 hari pun tidak pernah menegur aku berkenaan pemakaianku, ini kan pula engkau wahai orang tua ! Hahahahahaha ! ". Tersentak orang tua tersebut dengan kata-kata sindiran daripada gadis tersebut. Dia hanya mampu mendiamkan diri.


Sambungan artikel penuh .....
Continue Reading ...

Kubu Gaddafi bakal diserang


RANGKA manusia diletak di sekatan jalan ke timur Sirte oleh pemberontak anti-Gaddafi.

Tinggal empat bandar yang terus setia kepada bekas pemimpin Libya

SIRTE: Tentera Majlis Peralihan Kebangsaan (NTC) yang diiktiraf sebagai pemerintah baru Libya, bersedia menyerang bandar Bani Walid selepas rundingan dengan penyokong Muammar Gaddafi supaya menyerah diri, menemui kegagalan.

Bekas pemberontak berkata, rundingan dengan penasihat bandar padang pasir itu tidak serius kerana penyokong pro-Gaddafi terus melakukan serangan serentak dengan rundingan itu.

Tentera NTC ketika ini bergerak ke Bani Walid daripada tiga arah. Perunding kanan NTC, Abdullah Kenchil, berkata penyokong Gaddafi mahu mereka masuk ke bandar itu tanpa senjata.

Selain menjadi kubu kuat Gaddafi, kawasan berkenaan juga menjadi tempat suku kaum terbesar dan paling kuat di Libya. Bani Walid, terletak 150 kilometer ke tenggara Tripoli, satu daripada empat bandar yang masih setia kepada Gaddafi.

Sambungan penuh disini

Continue Reading ...

Remaja Meninggal Dunia Akibat Terlampau Banyak Melakukan Onani Dalam Satu Malam

Seorang remaja berusia 16 tahun dari Brasil dilaporkan meninggal dunia akibat terlampau banyak melakukan masturbasi. Wow berapa kali sehari tu?? kueng kueng kueng …
Ia dikhabarkan melakukan masturbasi sebanyak 40 kali sepanjang malam, fulamak…gilass pada bulan lalu, dan ditemukan meninggal pada pagi hari oleh sang ibu.
Si ibu merancang membawa anak lelakinya ke pengubatan kecanduan seks namun terlambat. Seorang teman kelasnya yang namanya dirahsiakan itu mengatakan sang teman kecanduan seks dan suka melihat tubuh perempuan dalam segala bentuk dan umur. Sambugan penuh disini
Continue Reading ...

Perabot Kadbod Untuk Student Kolej

Continue Reading ...

Wow..Dapat kekasih mirip isteri Putera William


LONDON - Willem Marx yang merupakan bekas kekasih pertama isteri waris kedua takhta Britain, Putera William akhirnya mendapat seorang kekasih baharu, lapor sebuah akhbar semalam.

Namun, kekasih baharunya itu, Shirley Meigh Wood Oakes memiliki wajah mirip isteri Putera William, Kate Middleton.

Kekasih baharu Marx, 28, itu berkenalan dengannya pada satu parti beberapa bulan lalu.

Kate dan Putera William berkahwin pada April lalu.

Willem merupakan kekasih Kate semasa mereka belajar di Kolej Marlborough.

Dia dan Kate kekal berkawan dan mereka pernah keluar bersama semasa berkunjung ke kelab malam Boujis pada 2008.

Marx merupakan graduan Universiti Oxford dan pernah bekerja sebagai wartawan di Iraq bagi membuat liputan berita propaganda bagi pihak Amerika Syarikat -
Continue Reading ...

Chef terseksi di dunia..

image
Akibat terlampau sibuk sampai lupa nak pakai baju…..
Continue Reading ...

Cara Melebatkan Rambut

Peringatan. (Tips ini hanya berdasarkan petua-petua orang lama). Anda disarankan mendapatkan rawatan dari mereka yang pakar dalam bidang ini.

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Hari ini ingin berkongsi sekali lagi bagaimana nak melebatkan rambut yang gugur.

Pengenalan.

Semua orang inginkan rambut yang sihat lagi menawan. Tak salah bagi yang sudah berusia untuk mengekalkan keremajaan, namun ia bergantung kepada niat dan matlamat asal mungkin untuk menyatukan keluarga ataupun (tambah cawangan, bagi lelaki) hehe, bagi perempuan pula mungkin untuk kekal cantiklah kan! (macam biasa) . Rambut yang sihat, lebat dan bersinar pastinya akan menambah keyakinan diri dan penampilan dalam meneruskan perjuangan sehari-harian kita.

Punca Rambut gugur.

Ada banyak punca-punca yang menyebabkan rambut mudah gugur, selain dari faktor usia yang semakin bertambah.


Sambugan penuh disini

Continue Reading ...

Aishhh!! Awek kencing atas kubur sambil merokok

Ini jenis awek tak geti adab (mungkin memang jenis bangsa tak beradab).Cuba perhatikan gambar ini.. Perhhhh  so sengal lah ini awek....harapkan muka je cantik (cantik ke) la la la la..







Continue Reading ...

Wow!! Beginilah keadaan bila ramai penghuni flat yang menggunakan ASTRO

Wahhhhh macam cendawannn..nyummmy nyuummy ..cuba bayangkan kalau keadaan ini berlaku di Malaysia..sure menang  pertandingan Rumah Flat Yang Tercanggih..Deco yg sungguh lain daripada yang lain..

Continue Reading ...

Perhhh !! Remaja ini meninggal dunia kerana terlampau banyak melakukan onani dalam satu malam


Seorang remaja berusia 16 tahun dari Brasil dilaporkan meninggal dunia akibat terlampau banyak melakukan masturbasi. Wow  berapa kali sehari tu?? kueng kueng kueng ...

Ia dikhabarkan melakukan masturbasi sebanyak 40 kali sepanjang malam, fulamak...gilass  pada bulan lalu, dan ditemukan meninggal pada pagi hari oleh sang ibu.

Si ibu merancang membawa anak lelakinya ke pengubatan kecanduan seks namun terlambat. Seorang teman kelasnya yang namanya dirahsiakan itu mengatakan sang teman kecanduan seks dan suka melihat tubuh perempuan dalam segala bentuk dan umur.

Ia juga bahkan meminta temannya menonton dirinya melakukan masturbasi melalui kamera. Di bilik remaja itu ditemukan tumpukan majalah pornografi. Bahkan, terdapat kumpulan gambar-gambar erotik dan filem juga ditemukan di komputernya.
Continue Reading ...

Wow!! Gadis Seksi Tukar Baju Selamba dalam Keretapi


 Ganti baju di depanorang ramai sepertinya sudah bukan hal yang aneh di China. Seperti dilaporkan media online Ifeng, seorang perempuan mengganti pakaian di dalam kereta api subway, Shanghai, China. Si cantik dan seksi itu dengan selamba ganti baju di depan penumpang lainnya.

"Seorang gadis cantik membuka baju dan menggantiknya di Line 2 Metro Shanghai," demikian kata seorang saksi mata. Ia hairan melihat gadis-gadis di Shanghai melakukan tindakan tersebut. Foto itu kemudian disebarkan ke internet dan menjadi pembicaraan di kalangan dunia maya.

Sejumlah pengguna internet menyatakan kemungkinan perempuan itu lamabat ke pejabat sementara yang lainnya menganggap itu hanya sekadar cari sensasi belaka.

"Ia hanya ingin terkenal," demikian ujar seorang komentator dalam sebuah forum. Seorang pembaca berkomen jika si perempuan seksi itu mengganti kostum ke cosplay (costume player), sebuah tata pakaian ala komik asal Jepun.
Continue Reading ...

Wow!! Menarik...Lingerie Yang Dibuat Dari Tin Soda

Ingrid Goldboom Bloch telah menciptakan berbagai pakaian menakjubkan yang terbuat dari bekas tin minuman soda.

Rekaan yang unik ini memerlukan waktu selama dua hari bagi Bloch menyelesaikannya.

Seniman dari Needham, Massachusetts ini terinspirasi membuat pakaian dalam dari bahan tin soda ketika berjalan di sepanjang pantai dan tiba-tiba mendapatkan idea untuk mengumpulkan sampah. Bloch kemudian membuat lima belas karya seni pakaian dengan memotong kepingan aluminium dari tin soda dan menenun mereka bersama-sama.

Sementara pakaian ini tidak terlihat nyaman untuk dikenakan, Bloch menjelaskan bahwa mereka dirancang untuk dipamerkan dan bukan untuk dipakai,

Diketahui, Bloch juga membuat teko dan perhiasan, dan baru saja menyelesaikan serangkaian kot yang terbuat dari bisnis kad serta selimut yang terbuat dari pembalut.





Continue Reading ...

Ayah Bunuh Anak Perempuannya yang Janda Setelah Melahirkan Bayi Kembar


TRIBUNNEWS.COM - Seorang lelaki Jordan ditangkap dan dikenakan dakwaan pembunuhan kerana menembak anak perempuannya yang janda setelah melahirkan bayi kembar dihospital. .

"Pasukan penyelidik di Amman mendakwa lelaki tersebut setelah mengaku menembak anak perempuannya yang berusia 24 tahun pada Sabtu lalu di Deir Alla, Jordan Valley," demikian disampaikan pejabat terkait.

Sang ayah, seperti dikutip petugas terkait, mengaku terkejut anak perempuannya hamil dan marah sehingga dia menembaknya hingga tewas. Anak perempuannya menjanda selama empat tahun dan kehamilannya dianggap sesuatu yang sangat memalukan.

"Si pria mengatakan akan memeriksa keadaan anak perempuannya lalu menembaknya di bahagian kepala," demikian kata ketua RS, Ahmad Hwarat, tempat kejadian itu berlangsung.

Pembunuhan adalah sesuatu yang diganjar dengan hukuman mati di Jordan namun pembunuhan "honour killings" di pengadilan sering hukumannya dikurangi kerana permintaan keluarga. Sedikitnya 15-20 perempuan dibunuh setiap tahun di negara-negara Arab meskipun pemerintah setempat sudah berusaha untuk mencegahnya.
 
Tergamak sungguh..darah daging sendiri tu.... 
Continue Reading ...

Why pakcik so Sengal?? Aishhhh Begini rupanya pak cik ni menipu untuk minta sedekah..






Continue Reading ...

Zarina Ann Julie Maki Awal Ashaari Menerusi Twitter

Nampaknya penggunaan Twitter oleh golongan-golongan artis semakin meningkat daripada hari ke hari. Ada yang menggunakannya untuk mendekatkan diri dengan peminat. Namun untuk Zarina Ann Julie, selain daripada mendekatkan dirinya dengan peminat, dia turut menggunakan Twitter untuk menghamburkan kata-kata yang agak kesat kepada Awal Ashaari.

Kalau tak salah Abang Nara, Zarina agak bengang dengan Awal apabila menceritakan sesuatu yang tidak baik tentang dirinya di dalam rancangan Fuhh ~~. Agak kasar jugak tweet-tweet yang dikeluarkan oleh Zarina. Namun Abang Nara tak nampak apa-apa balasan daripada Awal. Mungkin Awal mengambil langkah untuk berdiam diri.

Sambugan penuh disini

Continue Reading ...

Lelaki dipenjara kerana gigit ular

SACRAMENTO — Seorang lelaki berasal dari Sacramento, California, Amerika Syarikat, ditahan kerana mengigit seekor ular sawa, menurut laporan Associated Press pada Sabtu (3/9/2011).

Berdasarkan maklumat pihak polis, dua luka bekas gigitan di bahagian kulit ular sawa terpaksa dijahit untuk menghalang jangkitan dan pendarahan berterusan.

Pada Khamis (1/9/2011), pihak polis telah mendapat panggilan dari kawasan Del Paso Heights, sekitar pukul 18.30 waktu tempatan. Menurut salah seorang anggota polis di kawasan tersebut, Sersan Andrew Petti, beliau memberitahu bahawa peristiwa pelik itu diketahui melalui seorang individu yang melihat lelaki tersebut sedang bergelut dengan seekor ular sawa di tengah jalan.

Ketika pihak polis tiba di lokasi, mereka mendapati bahawa lelaki tersebut, David Senk, 54 , sedang terbaring di tengah jalan... Sambungan penuh disini

Continue Reading ...

Kejam !! Kedai Menyiksa Kucing-Kucing Selama Seminggu Di Pecahkan+video

Harap Esok masuk berita…

Kucing2 yang dihantar oleh owner ke Petknode, PJ tak diberi makan, minum selama seminggu. Dengarnya owner bayar sampai RM 560 seminggu untuk kucing2 ni dijaga.

Tadi tuan punya kucing pakat pecah kedai tu utk selamatkan kucing2 yang tinggal. Keadaan sangat menyedihkan.Ada yang menangis melihat kucing yang dah mati...Sambungan panas disini

Continue Reading ...

Ally Iskandar Merisik Farah Lee, Pelajar Malaysia Di Korea?

Wokei ini cerita yang agak hangat. Sudah kecoh seantero Malaysia yang kononnya Ally Iskandar sudah masuk merisik Farah Lee, seorang pelajar Malaysia yang kini sedang belajar di Korea. Untuk makluman, Farah Lee ialah orang Terengganu dan merupakan junior Abang Nara semasa di Korea dulu. Memang comel orangnya.

Seperti yang semua sedia maklum, Ally Iskandar telah putus tunang baru-baru ini dengan Nur Aishah. Jadi berita merisik ini sememangnya agak mengejutkan kerana agak cepat ianya berlaku. Namun selaku senior kepada Farah Lee, dengan pantas Abang Nara mesej dan bertanya sama-ada betul atau tidak risikan ini berlaku kepada tuan punya badan.. Sambungan penuh disini

Continue Reading ...

Kisah Benar : Dibelit Ular Ketika Sedang Berzina

Melihat pendedahan yang dibuat oleh sebuah stesen televisyen swasta

baru-baru ini mengenai anak bangsa kita yang melakukan perbuatan terkutuk di dalam hutan terutamanya di pusat-pusat perkelahan mengingatkan…………..

Pengalaman saya berhadapan dengan sepasang tunang yang mengadu menghadapi masalah besar beberapa tahun lalu,” beritahu Ustaz Abdullah Mahmud, penceramah bebas yang dikenali ramai. Tambahnya, beliau memang tidak hairan dengan pendedahan tersebut kerana sepanjang menjadi penceramah, kaunselor dan merawat orang, dia didatangi oleh golongan remaja yang mengadu menghadapi masalah akibat terlanjur terutamanya si wanita yang mengandung setelah berzina di merata tempat tak kira hutan, hotel, rumah kosong, dalam semak, kereta dan sebagainya.

“Adakalanya saya menitiskan air mata apabila mengingatkan pergaulan bebas anak muda kita yang makin menjadi-jadi. Mereka ini langsung sudah tidak takut bala Tuhan. Mereka sudah tidak dapat membezakan antara halal dan haram,” tegas beliau dengan nada kesal.



Kisah penuh disini

Continue Reading ...

Copperfield bida patung tukang tilik bercakap

BANDAR VIRGINIA, Amerika Syarikat – Ahli silap mata terkenal, David Copperfield membina sebanyak AS$2 juta (RM5.96 juta) untuk membeli mesin patung tukang tilik gispsi yang boleh bercakap dan berusia 200 tahun.

Copperfield percaya ia merupakan satu-satunya mesin patung tukang tilik gipsi di dunia yang boleh bercakap.

Mesin itu kini dipamerkan di sebuah restoran di bandar ini.

Patung itu sebenarnya bercakap selepas seseorang memasukkan duit siling lima sen untuk

Kisah penuh disini

Continue Reading ...

Gambar Sekitar Majlis Pengembumian Arwah Noramfaizul Mohd. Nor

Kami mendapat beberapa keping gambar majlis pengembumian Arwah Noramfaizul Mohd. Nor di Tanah Perkuburan Islam Universiti Putra Malaysia. Menurut sumber, Arwah meninggalkan seorang isteri dan 2 orang putera yang comel. Sama-samalah kita berdoa dan sedekahkan Al-Fatihah buat arwah Noramfaizul Mohd. Nor. Salam takziah buat seluruh keluarga arwah Noramfaizul Mohd. Nor. Semoga arwah ditempatkan bersama-sama para syuhada, orang beriman dan beramal soleh pada Allah S.W.T.

Semoga Noramfaizul Mohd. Nor bersemadi dengan aman di sana. AL-FATIHAH

Continue Reading ...

Gambar : Protes Dengan Cara Cium Di Khalayak Ramai Di Chile

Lebih daripada 100 orang pelajar universiti mengambil bahagian di dalam protest bercium di Santiago, Chile, sebagai demonstari berterusan menentang standard dan kos pembelajaran . Pasangan-pasangan pelajar dari kolej mahupun sekolah tinggi bercium di hadapan Metropolitan Cathedral pada 1 September lalu dan orang-orang yang lalu lalang berhenti melihat aksi mereka .


kissing-protest-2
kissing-protest-1
kissing-protest-3
kissing-protest-4
kissing-protest-5
kissing-protest-6
kissing-protest-7
kissing-protest-8
kissing-protest-9
kissing-protest-10
kissing-protest-11
kissing-protest-12
kissing-protest-13
kissing-protest-14
Tho women hold a sign that says "Selling kisses to pay for my tuition."
kissing-protest-15
This couple's sign reads "Love is Free, Education isn't."
Continue Reading ...

Peminat Mengamuk BodyGuard pegang Dada Cecelia Cheung

Cecelia Cheung kelihatan dipegang pada dadanya dan juga tubuhnya oleh dua orang bodyguardnya apabila dia menyertai dua acara di Wuhan, Hubei. Seorang bodyguard yang memakai baju ungu kelihatan meletakkan tangannya pada dadanya dan seorang lagi kelihatan menyentuh tubuhnya. Ramai peminatnya mengamuk dan mereka menyeru agar tangan bodyguard tersebut dipotong. Apa pendapat anda? 


Continue Reading ...

Gambar : Calon-Calon Miss Universe 2011 Di Lokasi Penggambaran


The beauty chill out at the pool

# 1miss universe 2001 at swimming pool


# 2miss universe 2001 at swimming pool1



# 3miss universe 2001 at swimming pool10



# 4miss universe 2001 at swimming pool11



# 5miss universe 2001 at swimming pool12



# 6miss universe 2001 at swimming pool13



# 7miss universe 2001 at swimming pool14



# 8miss universe 2001 at swimming pool15



# 9miss universe 2001 at swimming pool16



# 10miss universe 2001 at swimming pool17



# 11miss universe 2001 at swimming pool18



# 12miss universe 2001 at swimming pool19


# 13miss universe 2001 at swimming pool2



# 14miss universe 2001 at swimming pool20



# 15miss universe 2001 at swimming pool3



# 16miss universe 2001 at swimming pool4



# 17miss universe 2001 at swimming pool5



# 18miss universe 2001 at swimming pool6



# 19miss universe 2001 at swimming pool7



# 20miss universe 2001 at swimming pool8



# 21miss universe 2001 at swimming pool9



# 22Singapore thai



# 23Thai america Vietnam
Thailand - America - Vietnam



# 24thai venezuela
Thailand - Venezuela


# 25vietnam hoangmy
Vietnam



# 26Vietnam thai Venezuela singapore
Vietnam - Thailand- Venezuela- Singapore
Continue Reading ...